השופט מודריק: "ההלכה והתורה הם שקובעים, אסור להילחם נגדם"

יש הבדל בין התערבות בג"ץ באורח חיינו וחינוך ילדינו לבין התערבות בהליך בחירת הרבצ"ר
שלמה בן יוסף 1 Comment on השופט מודריק: "ההלכה והתורה הם שקובעים, אסור להילחם נגדם"

הרב שמואל אליהו: "גם נגדי עתרו על הפסיקה שאוסרת השכרת דירות לערבים וניצחתי" • דובר צה"ל: "הצבא מודע לבעיות הלכתיות שיש לחייל הדתי ומבין את צרכיו" • קרוזר: "חובתם של הרבנים לומר את אשר על לבם"

צילום: Lior Mizrahi/Flash90
יש הבדל בין התערבות בג"ץ באורח חיינו וחינוך ילדינו לבין התערבות בהליך בחירת הרבצ"ר
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ההוראה המרתיחה של בג"צ לעכב  את מינויו של  הרב אייל קרים לרבצ"ר הבא עד שיבהיר את עמדתו בנושאים שונים בקולו לבית המשפט ממשיכה לעורר סערה ציבורית עזה.

השופט בדימוס עודד מודריק אמר לבצלאל קאהן במהדורה המרכזית של קול חי כי "ההלכה והתורה הם שקובעים. אסור להילחם נגדם. מאבקם של העותרים היא נגד הרמטכ"ל שמינה את הרב קרים ולא נגד הרב עצמו. בקשתו של הראשל"צ להצטרף לעתירה, ראויה וחשובה".

במסגרת דיון שנערך בנושא במהדורה המרכזית אמר בנצי נורדמן: "יש הבדל בין התערבות בג"ץ באורח חיינו וחינוך ילדינו לבין התערבות בהליך בחירת הרבצ"ר". לעומתו טען אבריימי קרויזר שחובתם של הרבנים לומר את אשר על לבם. האם צריך לצאת למאבק ציבורי? זו הכרעה לגדולי ישראל.

ואילו רבה של צפת הרב שמואל אליהו אמר לקאהן כי "גם נגדי עתרו על הפסיקה שאוסרת השכרת דירות לערבים וניצחתי. הגיע הזמן ששרת המשפטים תממש את הכוח שבידה ותמנה ארבעה שופטים, חרדים ודתיים. ראוי שהליכוד יסייעו לשרה שקד במינוי השופטים".

מי שניסה לצנן את האווירה הוא דובר צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז שאמר "אני פתוח לביקורת עניינית. הצבא מודע לבעיות הלכתיות שיש לחייל הדתי ומבין את צרכיו, כל חייל דתי יקבל את מבוקשו. הרמטכ"ל עומד מאחורי המינוי של הרב קרים לרבצ"ר הבא".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חלק גדול מהעיתונאים הם מחבורת הגאווה ולכן כל השמירה על שילטון הצחוק למענם ולמעד השמדת הדת